images/galeri/faaliyetler/faaliyetler_274.jpg

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi

Dijital pazarlama gelişmekte olan ve önemi artmaya devam eden bir pazarlama koludur. Dijital pazarlama ile insanlara zaman geçirdikleri platformlar üzerinden daha kolay ulaşılabilmektedir. 2015’te bir internet kullanıcısının üç adet sosyal medya hesabı varken bu sayı 2019’da yediye çıkmıştır. Pandemi sebebiyle bu sayının daha da artacağı tahmin edilebilir. Dijitalleşen dünyada internette arama yapmak, ürün satın almak, sosyal medya hesaplarında gezinmek günlük rutin işler arasına dâhil olmuş ve alışkanlık haline gelmiştir. Rakiplerin büyük bir kısmı dijital pazarlamanın sunduğu tüm avantajlardan zaten yararlanırlarken, küçük işletmeler dijital pazarlamada geleneksel medyaya göre çok daha küçük bir reklam bütçesi ile hedef kitleye ulaşabilir olmuşlardır. Dijital pazarlama, bu nedenlerle zaten ticari anlamda geride kalmış küçük işletmeler için daha da önemli hale gelmiştir. Ürünlere veya hizmete ilgi duyan kişiye doğrudan pazarlama yapma imkânı sunabilen dijital pazarlama ile hedef kitle, geleneksel yöntemlerden daha kesin bir şekilde belirlenebilir olmuştur. Hedef kitle hakkında önemli bilgiler girebilir ve bu bilgiler ışığında müşteri segmentasyonu daha net yapılarak pazarlama kampanyaları şekillendirilebilir. Dijital pazarlama ile sürdürülen her kampanya izlenebilir. Gösterimler, tıklanmalar, beğeniler, yorumlar, ne kadar süre kampanyada kalındığı, reklamın kaçıncı saniyeden sonra kapatıldığı gibi bilgiler veri tabanında derlenerek analiz edilebilir ve başarılı olup olunamadığı, iyileştirme gerekip gerekmediğine karar verilebilir. Dünyamızda, gelişen teknoloji ve değişen tüketici alışkanlıkları ile dijital pazarlama, hayatımızın pek çok alanlarında yer almaya başlamıştır. Dijital pazarlama kanalları ile düşük bütçeli, hızlı geribildirim alabilen ve yeniden düzenlenebilen kampanyalar yürütülebilir. Dijital Pazarlama ile bağlantılı olan Sosyal Medya Kullanımı ve Pazarlaması, Pazarlama iletişimi çerçevesinde en çok önem verilen konulardan birisidir. Sosyal medya pazarlaması ile mekân ve zaman kısıtlamaları olmadan mevcut müşteriler ve potansiyel müşterilerle iletişim kurulabilmektir. Mevcut dönemde müşteriler bir ürünü veya hizmeti satın alma sürecinde daha fazla çevrimiçi araştırma yapmaktadırlar. Sosyal medya pazarlamasının temel stratejisi müşterilerin ilgi duydukları markaya, ürüne veya hizmete ulaşmalarına olanak sağlayarak müşteri çekmektir.

Sosyal medya uzmanlığı, profesyonel anlamda dijital pazarlama tekniklerinin bilgisini ve donanımını kapsamaktadır. Bu eğitim programımızda; Dijital pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanı olmak için gerekli olan eğitim konularını sizlerle buluşturacağız. Alanında uzman olan eğitmenimiz tarafından bu konular hakkında en temel akademik ve sektörel standartlar sizlerle paylaşılacaktır.

360 derece digital pazarlama kapsamında sosyal medya ve web hesap yönetimi, içerik üretimi, içerik dağıtımı, reklam yönetimi, sosyal medya stratejileri, website kurulumu ve yönetimi, mobil uygulamalar gibi temel konular incelenecektir. Ortak amaç için mecraların çapraz kullanımı, Doküman, Analiz, İş akışlarının takibi, Ölçümleme ve Raporlama süreçlerini etkili takip edebilmenin yolları neler olabilir? İçerik planlama, üretim ve hedeflere ulaşmak için nelere dikkat edilmelidir? gibi sorulara cevap bulabilmenizin yanı sıra bu eğitim programı sayesinde yapılacak uygulamalı eğitimlerle; sosyal medya araçlarını tanıma, yapım ve yayın editör programları hakkında bilgi edinme, reklam yayın araçlarını tanıma, planlama & yayınlama araçlarını tanıma, ölçümleme & analiz araçlarını tanıma vb kazanımlar da elde edebileceksiniz. Etkileşime dayalı eğitim oramı içinde tüm sorularınızı alanında uzman olan eğitmenimizle paylaşabilirsiniz.

*Eğitimimiz, 16-35 yaş aralığındaki genç ve yetişkin vatandaşlarımıza yöneliktir.

Eğitim İçerik Başlıkları:

Konu

  • Dijital Pazarlamaya Giriş ve Temel Kavramlar
  • Dijital Mecralar ila Geleneksel Mecralar
  • Dijital Mecraları Tanıyalım
  • Dijital Pazarlamada Strateji Oluşturma
  • Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu
  • Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı
  • Hedef Grup Segmentasyonu
  • Rakip Analizi Çıkarma
  • SWOT Analizi
  • Mal ve Hizmet Pazarlama Çeşitliliği
  • Çok Kanallı Dijital Pazarlama
  • KPI Belirleme ve Önemli KPI’ların Tanıtımı
  • Mecraların Optimizasyonu ve Hedef Kitle ile Uyumu
  • Sosyal Medya Ağları
  • Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma
  • Sosyal Medya Stratejisi Oluşturma
  • Sosyal Medya Kılavuzu (Kurumsal)
  • İçerik Üretimi Stratejisi
  • Kampanya Planlama
  • İçerik Üretim Araçları
  • İçerik Dağıtım ve Sosyal Medya Yönetim Planı ve Araçları
  • Sosyal Medya Takibi ve Raporlama
  • Sosyal Medyada Viral reklamlar
  • Kriz ve İtibar Yönetimi
  • Müşteri İlişkiler Yapısı ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
  • Reklam Mecraları ve Reklam Yönetimi
  • Mecra ve Reklam Raporlama Araçları
  • Sosyal Ağlarda Reklam
  • E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Ajans Müşteri İlişkilerl (Brief Debrief Süreci)
  • Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
  • Rapor Okuma

images/sabit_icerik/Bize_Ulasin_9_2022_10_27_13_10_14.jpg
Bize Ulaşın

Talep, İstek ve Önerilerinizi Bekliyoruz

Adres

Emrah Mah. Basın Cad. No:182/ A İncirli, Yunus Emre Kültür Merkezi
image

Çerez Politikası : Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun, Veri Sorumlulusunun Aydınlatma Yükümlülüğü başlıklı 10. maddesi uyarınca, Gizlilik politikasında belirtilen amaçlarla sınırlı olarak, mevzuata uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz.

Çerez Politikası