- Keçiören Belediyesi
- 09.09.2025
3Ds Max Eğitimi 2025-2026
3Ds Maxs Eğitimi
Kursun Başlangıç: 02 Ekim Perşembe
Kursun Bitişi: 29 Ocak Perşembe
Kurs Günleri: Perşembe
Öğlen grubu Başlama / Bitiş Saati: 13.00 / 16.00
Kurs toplam kaç gün: 18
Kurs toplam kaç saat: 72
Kurs Sonu Alınan Belge: Katılım belgesi
Kimler Katılabilir?
14 / 35 Yaş sınırımız yoktur. En az 13 Yaşını doldurmuş ilköğretim mezunu, bilgisayar kullanabilme becerisine sahip, 3 boyutlu çizim yapmak isteyen herkes katılım sağlayabilir.
Kursun Amacı:
3 Boyutlu modelleme ile mimariden endüstiriye birçok alanda çalışmalar yapabilirsiniz. 3Ds Max Kursu Modelleme, Kaplama, Render ve Animasyonları öğretmeyi amaçlar. V-Ray eğitimi ile ışık ve gölge ayarı yapabilir, fotoğrafları gerçekçi gösterebilirsiniz. Uzman eğitmen kadromuz ve yapacağınız projelerle birlikte iş hayatına kolayca atılın.
Kursun İçeriği:
Modül 1;
- Programın içeriği:
- User Interface(Sahne Tanımlanması)
- Viewportlar (Görüntü Alanları)
- Viewport Düzenleme
- File Menüsü Tanımlanması (AutoCAD Transfer, Merge, Import)
Modül 2; Menülerin Tanıtımı:
- 3 Boyutlu Standart Objelerin çizimi
- 3 Boyutlu Extended Objelerin çizimi (Ağaç, Merdiven, Duvar, Kapı)
- 2 Boyutlu çizgiler veya tanımlanması
Modül 3; Toolbarların Kullanımı:
- Transform Komutları
- Hizalama Komutları
- Simetri Komutları
- Bağlama, Kopyalama ayrıca Gruplama İşlemleri
- Eksen veya Hareket Mesnet Noktalarını Belirleme ve Düzenleme
- Display, Ekran Görünüm Kontrollerinin Yapılması
- Modifikasyonların Anlatımı ve Uygulamaları:
- 2 Boyutlu Modifikasyonlar
- 3 Boyutlu Modifikasyonlar
- Genel Modifikasyonlar
- Boolean işlemleri veya Uygulamaları
- Loft işlemleri veya Uygulamaları
Modül 4; Işıklar:
- Standart ışıklar, tanımlamaları ve özellikleri
- Ayrıca Özel ışıklar, tanımlamaları ve özellikleri
Modül 5; Materyal:
- Materyal editor Kullanımı
- Materyal Tanımı ve oluşturulması
- Materyallere Kaplama aktarımı ve seçenekleri
- Standart dışı özel Materyaller
- Efektler: Atmosferik etkiler bununla birlikte (Ateş, Sis, Güneş Işığı)
- Özel Etkiler (Lamba etkisi, Spot etkisi vs.)
Modül 6; Animasyon:
- Animasyon Panelinin kullanımı veya özellikleri
Modül 7; Kameralar:
- Tanımlamaları ve çeşitleri
- Animasyon için gerekli olan Timeline Bilgileri
- Animasyon Yapma (Kamer veya hareket eden Objeler, Materyal değişimi
Modül 8; V-RAY Render:
- Render Nedir?
- Render Operasyonları
- Render Sayfasının Düzenlenmesi
- Render Animasyonu
- Bitirme Projesi
Kursa Katılmak için Gerekli Ön Şartlar:
Bilgisayar kullanabilme becerisine sahip olmak ve iyi derecede teknik resim bilgisine sahip olmak.
Kimler Katılabilir?
En az ilköğretim mezunu , bilgisayar kullanabilme becerisine sahip, teknik resim eğitimi almış olan ve 3Ds Maxs programını kullanarak 3 boyutlu çizim yapmak isteyen.
Kurs Sonunda Kazanılacak Bilgi ve Beceriler:
Bilgisayar veri tabanında çalışan proje tasarım programını kullanarak, proje çizime yöntemlerini tanımış seri bir çizim becerisi geliştirir.
Kursiyerin Çalışacağı Sektör (Ne Tür İşyerleri)
Kamu ve özel sektör.Kursiyerin Çalışacağı Konum (Ne Tür İşler)
İşletmelerin proje, imalat ve ar-ge birimlerinde proje tasarımcısı olmaya aday.